Primera fase

Durante una semana los estudiantes de cuarto de mención en Educación Inclusiva realizaron experiencias educativas entorno el arte y los recursos comunitarios con la participación de toda la comunidad educativa.

Vídeo El museu és una escola en l’explicació

Selecciona la experiencia que quieres descubrir…

     

Site-Specific

Art i Caos

A la Deriva 

In Creschendo

Sexus Bambusoidea in the Arboretum

Diversity Rules

Museo a la intemperie en una escuela abandonada La ciudad como espacio de aprendizaje

El jardín botánico como espacio de deseo

 

Catàleg d’obres d’art de la Facultat d’Educació, Psiologia i  Treball Social 

Som estudiants de 4t curs del Grau d’Educació Primària, concretament d’Atenció a la Diversitat, que ens hem proposat dur a terme un projecte per créixer personalment i professionalment passant a l’acció i posant en pràctica tot allò que hem après al llarg de la nostra formació.

Recentment hem acollit l’obra de Luis Camnitzer a la nostra facultat per la qual cosa hem assumit la responsabilitat que ens pertoca com a alumnes, docents, ciutadans i membres d’una comunitat  aprofitant els recursos que ens ofereix el nostre entorn  per generar aprenentatge.

Per què anem a diferents museus de la ciutat en busca de l’art quan la nostra facultat n’està plena? Aquesta quotidiana i fins i tot senzilla qüestió és la que ens ha encoratjat per elaborar un fons d’art de totes les obres que es localitzen en aquesta facultat de manera que esdevingui un recurs comunitari on tothom hi pugui tenir accés i sobretot VEU per seguir generant coneixement.

 

Anuncios